logo
امروز : سه شنبه ۱۷ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۰:۰۳
[ شناسه خبر : ۳۹۱۳۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
معاون غذا و داروی علوم پزشکی زنجان:

داروخانه‌ها تبعیضی در ارائه دارو نداشته باشند

داروخانه‌ها-تبعیضی-در-ارائه-دارو-نداشته-باشند-
معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان زنجان گفت: واکسن انسولین سهمیه است و داروخانه‌ها نباید تبعیضی در ارائه خدمات دارویی به مشتریان داشته باشند.

محمد جواد میانداری در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ با بیان اینکه کمبود داروهای موجود در داروخانه‌ها پیگیری می‌شود، گفت: این داروها بعد از پیگیری به تمام داروخانه‌ها منتشر نمی‌شود و این موضوع توسط غذا و دارو استان نیز اعلام شده است.

بیشتر بخوانید

وی اظهار کرد: داروخانه‌هایی که از نظر دارو مخصوصأ انسولین دچار کمبود هستند، به داروخانه‌های بهشتی، رجایی و هلال‌احمر که دولتی هستند تزریق می‌شود.

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان زنجان با اشاره به اینکه، مردم دچار سردرگمی و مشکل نشوند اذعان کرد: داروخانه‌ها مشخص است و در سایت دانشگاه علوم پزشکی نیز جزئیات مربوطه درج شده است.

وی ابراز کرد: کمبود دارو انسولین در استان وجود دارد و این مشکل کشوری است و برای جبران در بازار اقدامات انجام شده تا مشکل رفع شود.

میانداری تاکید کرد: واکسن انسولین سهمیه است و داروخانه‌ها نباید تبعیضی در ارائه خدمات دارویی به مشتریان داشته باشند، چراکه برخی از داروخانه‌ها اقلامی مانند داروهای مرتبط با انسولین را به آشناهای خود ارائه می‌دهند که درست نیست. 

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر

اخبار پربازدید

اوقات شرعی زنجان

  • اذان صبح : ۰۴:۵۳
  • طلوع آفتاب : ۰۶:۱۷
  • اذان ظهر : ۱۲:۰۴
  • غروب آفتاب : ۱۷:۵۰
  • اذان مغرب : ۱۸:۰۸
  • نیمه شب شرعی : ۲۳:۲۱